Причин для обмеження навантаження на причали МТП «Южний» сьогодні не існує

Дата публікації: 02.09.2019
    Про це повідомив головний інженер ДП «МТП «Южний Олександр Янішевський із посиланням на Правила технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд. За словами фахівця, будь-які рішення про зміну навантаження на промислові майданчики, можуть прийматись тільки за результатами систематичних спостережень та професійних перевірочних розрахунків їх несучої здатності.

    Спостереження, які виконали на замовлення АМПУ приватна підрядна організація, носять разовий характер і не можуть враховуватись та бути підставою для прийняття будь-яких рішень щодо якості гідротехнічних конструкцій. Тому розповсюджена анонімна інформація замовного характеру щодо нібито зміщення причалів в МТП «Южний» є неправдивою і авторитетно спростовується користувачами цих споруд.

    «Усі причали, на яких сьогодні оперує держстивідор, в абсолютно робочому стані та несуть навантаження, рекомендоване генеральним проектувальником порту – «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ», у відповідності до Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд. Планова перевірка стану причалів, на яких оперує держстивідор, запланована на друге півріччя цього року. Сьогодні жодних об’єктивних причин для обмеження навантаження на причали не має. Причали №5-6 ДП «МТП «Южний» збудовані за проектом ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» та введені в експлуатацію з розрахунковими характеристиками навантаження на складські майданчики до 20т/м2 за умови проведення днопоглиблення до 19 м. З 2014 року, за рекомендацією АМПУ, навантаження на причали зменшено від проектних вдвічі, до 10 т/м2. Проектом днопоглиблення акваторії безпосередньо у причалів №5-6 передбачено попередню їх реконструкцію, над проектом якої працює АМПУ. Тільки після виконання проектних рішень щодо реконструкції причалів буде підведено проектну глибину 21 м до цих причалів». Загроз, пов’язаних із використанням складських площ та причалів сьогодні не існує. Підприємство продовжує виконувати завдання із прийому та відвантаження енергетичного вугілля на ТЕС, а також забезпечує стабільну обробку вантажів для підприємств гірничо-металургійного комплексу», – зазначив головний інженер ДП «МТП «Южний» Олександр Янішевський.

Останнi новини

ОПУБЛIКОВАНО 03.09.2019
МТП «Южний» виконав план серпня на 163%
За оперативними даними ДП «МТП «Южний», у серпні держстивідор забезпечив перевалку 1 млн 542 тисяч тонн вантажів, що становить 163% від плану на місяць...
ОПУБЛIКОВАНО 02.09.2019
Причин для обмеження навантаження на причали МТП «Южний» сьогодні не існує
Про це повідомив головний інженер ДП «МТП «Южний Олександр Янішевський із посиланням на Правила технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд...
ОПУБЛIКОВАНО 02.09.2019
Причали 5 і 6 в порту Південний працюють в штатному режимі - АМПУ
Причали №5 і №6 у порту Південний працюють в штатному режимі, підстав для додаткового зниження навантаження немає...
ОПУБЛIКОВАНО 01.08.2019
МТП «Южний» перевиконав план липня на 40%
ДП «МТП «Южний» у липні 2019 року перевалив 1 млн 312 тис. тонн вантажів, що перевищує планові показники на 40,2% (+376 тис. тонн) та на 24,8 % більше (+260,9 тис. тонн), ніж минулоріч....
ОПУБЛIКОВАНО 05.07.2019
До професійного свята з хорошими результатами
День Морського та річкового флоту України – професійне свято для кожного портовика. Традиційно у ці дні на підприємстві прийнято підводити підсумки роботи...
ОПУБЛIКОВАНО 05.07.2019
Шановні портовики!
Вітаємо вас з професійним святом – Днем працівників морського та річкового флоту!...