Причали 5 і 6 в порту Південний працюють в штатному режимі - АМПУ

Дата публікації: 02.09.2019
Причали №5 і №6 у порту Південний працюють в штатному режимі, підстав для додаткового зниження навантаження немає. Про це заявила Адміністрація порту "Південний", спростовуючи ряд замовних публікацій у ЗМІ про стан конструкцій цих причалів.
 
"Публікації, які вийшли в деяких ЗМІ під заголовком "У порту Південний зафіксовано небезпечний зсув причалів" містять ряд припущень, перекручування фактів і відвертої брехні щодо справжніх причин погіршення стану конструкцій причалів №5 і №6 порту Південний", – йдеться в повідомленні адміністрації порту.

Перш за все відвертою брехнею виглядає твердження "досвідчених" невідомих журналістам анонімних експертів, цитати яких наводяться в публікації, про те, що основною причиною зсуву конструкцій причалів "стало днопоглиблення операційної акваторії причалів з 19 до 21 м".
По-перше, операційна акваторія біля причалів № 5 і №6 становить 19 м. Тому основна причина, зазначена експертами, просто не існує. Судячи з усього, автори публікації випадково або навмисно переплутали днопоглиблення біля причалів і роботи, яке виконувала в 2017-2019 рр. за замовленням АМПУ на підхідному каналі порту і на розворотному колі китайська компанія China Harbour Engineering company Ltd. Але це днопоглиблення відбувалося в 250 м від операційної акваторії причалів і не могло вплинути на їх конструкції.

По-друге, згідно з проектом, розробленим «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» в 1979 році (арх. № 48595), причали №5 і №6 порту Південний розраховані на експлуатацію при глибині біля кордону 14 м з можливістю днопоглиблення до 19 м. Проект днопоглиблення операційної акваторії біля причалів до 19 м був розроблений в 2011 р.,  тим же ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ". Він пройшов Державну експертизу, був затверджений Кабінетом міністрів України 26.09.2012 і реалізований в 2013-2014рр. Отже всі днопоглиблювальні роботи біля причалів відбувались в суворій відповідності до проектної документації та  конструктивних особливостей.

По-третє, ще одним фейком є ​​припущення про наявність "мулистого ґрунту, який при днопоглибленні міг стекти в море і послабити основу для причальних конструкцій". Під час інженерно-геологічних обстежень, виконаних у 2011 і 2018 роках ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" на глибині до 20,2 м мул не було виявлено. Причали розміщенні на шарах меотичної зеленувато-сірої глини, жовтувато-сірого вапняку і піску, таким чином ніякого мулу немає.

Що стосується зниження навантажень на тилову зону причалів №№ 5, 6 з 20 т/м2 до 10 т/м2, то це рішення було прийнято саме Адміністрацією порту Південний ще в 2013 році через фізичне зношення причалів (капітальний ремонт або реконструкція не проводилась протягом всього періоду інтенсивної експлуатації з 1985 і 1989 відповідно). Цим обумовлено проведення постійного контролю за станом конструкцій цих причалів, який здійснюється на замовлення ДП "АМПУ". Зараз підстав для подальшого зниження навантаження на причали не існує.

Сьогодні на замовлення Адміністрації порту Південний проводяться додаткові розрахунки та експертизи, на підставі яких буде визначена технологія ремонту і реконструкції причалів №№ 5, 6 і затверджені допустимі навантаження під час їх експлуатації.
Проектом днопоглиблення акваторії безпосередньо біля причалів №5 і №6 передбачена попередня їх реконструкція, над проектом якої працює АМПУ. Тільки після виконання проектних рішень з реконструкції причалів  до них буде підведена проектна глибина 21м.
Нагадаємо, раніше УНІАН і "Цензор.нет" повідомили, що в найбільшому морському порту України ДП "МТП Южний" на причалах 5 і 6 зафіксовано зсув конструкцій, яке могло статися в результаті недавнього днопоглиблення.
 
 За матеріалами сайту Українські новини.

Останнi новини

ОПУБЛIКОВАНО 03.09.2019
МТП «Южний» виконав план серпня на 163%
За оперативними даними ДП «МТП «Южний», у серпні держстивідор забезпечив перевалку 1 млн 542 тисяч тонн вантажів, що становить 163% від плану на місяць...
ОПУБЛIКОВАНО 02.09.2019
Причин для обмеження навантаження на причали МТП «Южний» сьогодні не існує
Про це повідомив головний інженер ДП «МТП «Южний Олександр Янішевський із посиланням на Правила технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд...
ОПУБЛIКОВАНО 02.09.2019
Причали 5 і 6 в порту Південний працюють в штатному режимі - АМПУ
Причали №5 і №6 у порту Південний працюють в штатному режимі, підстав для додаткового зниження навантаження немає...
ОПУБЛIКОВАНО 01.08.2019
МТП «Южний» перевиконав план липня на 40%
ДП «МТП «Южний» у липні 2019 року перевалив 1 млн 312 тис. тонн вантажів, що перевищує планові показники на 40,2% (+376 тис. тонн) та на 24,8 % більше (+260,9 тис. тонн), ніж минулоріч....
ОПУБЛIКОВАНО 05.07.2019
До професійного свята з хорошими результатами
День Морського та річкового флоту України – професійне свято для кожного портовика. Традиційно у ці дні на підприємстві прийнято підводити підсумки роботи...
ОПУБЛIКОВАНО 05.07.2019
Шановні портовики!
Вітаємо вас з професійним святом – Днем працівників морського та річкового флоту!...